Vplyv COVID-19 na vzdelávací proces na Fakulte hospodárskej informatiky z pohľadu študenta
Klíčová slova:
COVID-19 vzdelávanie, vyučovací proces, kvalita výučby, študentAbstrakt
Po objavení sa prvého pozitívneho prípadu súvisiaceho s ochorením COVID-19 na jar 2020 pristúpilo Slovensko k prísnym reštrikčným opatreniam, v rámci ktorých došlo okrem iného k uzavretiu škôl a výučba sa presunula z učební, posluchárni, školských lavíc do online priestoru. Ekonomická univerzita v Bratislave prijala v tejto súvislosti tiež prísne opatrenia a prešla na dištančnú formu výučby. Cieľom príspevku je analyzovať a zhodnotiť úroveň vzdelávacieho procesu a spôsobu skúšania v online prostredí v porovnaní s klasickou prezenčnou formou výučby a klasickým spôsobom preverovania vedomostí, a to z pohľadu študenta.Reference
nie je