Analýza návštevníkov spravodajskej webstránky s využitím logistickej regresie
Klíčová slova:
digitálny marketing, logistická regresia, spravodajská webstránkaAbstrakt
Článok analyzuje návštevníkov webovej stránky so spravodajstvom, ktorí by sa s najväčšou pravdepodobnosťou mohli stať predplatiteľmi plateného obsahu na danej web stránke. Za účelom predikovania návštevníkov je vytvorený model binárnej logistickej regresie za použitia štatistického softvéru SAS. Cieľom článku je identifikovanie faktorov, ktoré signifikantne ovplyvňujú pravdepodobnosť predplatenia si plateného obsahu na spravodajskej webstránke. Ďalším cieľom je následné vytvorenie profilu užívateľa, ktorý sa stane predplatiteľom plateného obsahu (zamknutých článkov na spravodajskej webstránke) a rovnako tak profil užívateľa, pri ktorom je pravdepodobnosť predplatenia si tohto obsahu veľmi nízka.Reference
.