Vplyv COVID-19 na vzdelávací proces na Fakulte hospodárskej informatiky z pohľadu študenta

Autoři

  • Miriama Blahušiaková
  • Daša Mokošová

Klíčová slova:

COVID-19 vzdelávanie, vyučovací proces, kvalita výučby, študent

Abstrakt

Po objavení sa prvého pozitívneho prípadu súvisiaceho s ochorením COVID-19 na jar 2020 pristúpilo Slovensko k prísnym reštrikčným opatreniam, v rámci ktorých došlo okrem iného k uzavretiu škôl a výučba sa presunula z učební, posluchárni, školských lavíc do online priestoru. Ekonomická univerzita v Bratislave prijala v tejto súvislosti tiež prísne opatrenia a prešla na dištančnú formu výučby. Cieľom príspevku je analyzovať a zhodnotiť úroveň vzdelávacieho procesu a spôsobu skúšania v online prostredí v porovnaní s klasickou prezenčnou formou výučby a klasickým spôsobom preverovania vedomostí, a to z pohľadu študenta.

Reference

nie je

Stahování

Publikováno

2021-06-02